BIVODA predstavila nove proizvode: LIMUNADU i MULTIFRUIT

Foto: Pčinjski 017 – PORTAL 

Pčinjski okrug, Bujanovac, 12. avgust 2019. (PČINJSKI 017 – PORTAL) – Danas je u bujanovačkoj ,,Bivodi“ održana Pres konferencija u cilju promotivne kampanje predstavljanja novih proizvoda, Limunade i Multifruita u pakovanju od 1.5 litra.

Direktor fabrike vode i sokova Nenad Zafirović prestavio je šestomesečni projekat Privrednog društva DOO BIVODA Bujanovac koji je završen uz nesebično zalaganje kompletnog menadžmenta, zaposlenih, kupaca, dobavljača, kao i organa upravljanja čije su smernice i sugestije pomogle da na kraju izrade proizvode koji je u skladu sa imidžom i renomeom Bivode DOO.

Direktor Nenad Zafirović, foto: Pčinjski 017 – PORTAL

 

– Kao poseban napor i rezultat na kraju ističemo cenu koštanja novih proivoda, zbog čega su najzaslužniji naši dobavljači koji su razumeli čitav projekat i sa kojim smo zajednički došli do cene u maloprodaji od nekih 50 do 55 dinara za bocu od 1.5 litra.

Bivoda Bujanovac

Novi proizvodi kao i ostali će se proizvoditi na modernoj opremi svetskih proizvođača koju već posedujemo: KRONES, BWT, VAN DER MOLEN, LANXESS, kapaciteta punioce 18 000 litra/h koja joj omogućava primenu vrhunske tehnologije flaširanja vode i osvežavajućih bezalkoholnih pića.

Foto: Pčinjski 017 – PORTAL 

U delu kvaliteta u smislu standardizacije sistema poslovanja u Bivodi je implementirano upravljanje menadžmenta kvaliteta – ISO 9001 i HACCP. U kontinuitetu Bivoda radi na stalnom održavanju i unapređenju sistema kvaliteta.

Napominjemo da su BIVODA proizvodi nosioci mnogobrojnih nagrada i priznanja za kvalitet ostvarenih na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu i drugim sajmovima.

Ovde se takođe možemo pohvaliti i time da pripadamo maloj grupi korporativno odgovornih preduzeća. U konkurenciji malih i srednjih preduzeća 2007. godine dobili smo nagradu PKS kao privredno društvo koje brine o potrošačima, svojim zaposlenima, lokalnoj zajednici i ostalim segmentima društva.

Foto: Pčinjski 017 – PORTAL 

U komercijalnom segmentu poslovanja privrednog društva širimo svoju distributivnu mrežu sa pratećom logistikom u cilju osvajanja novih kanala prodaje i potpunog pokrivanja nacionalnog tržišta preko poslovanja Distributivnih centara u Nišu, Zaječaru i Beogradu.

Paralelno sa širenjem distributitvne mreže investirali smo u svoju logistiku, putnička vozila, komercijalna VAN vozila i terenti program iz sopstvenih sredstava.

U Bivodi je zaposleno oko 100 ljudi sa prosečnom neto zaradom od 48.000  dinara.

Pred nama su dva jubileja. Prvi septembra meseca ove godine, desetogodišnjica organizovanja humanitarnih akcija dobrovoljnog davanja krvi u Bivodi, a drugi naredne godine dvadesetogodišnjica poslovanja privrednog društva Bivoda DOO – rekao je direktor Zafirović.

Foto: Pčinjski 017 – PORTAL 

O ISTORIJATU BIVODE DOO

Privredno društvo DOO BIVODA Bujanovac počelo je sa radom davne 2000. godine kao proizvodna celina svog vlasnika i osnivača HK PK YUMCO Vranje.

Prva proizvodna serija je na proizvodnoj liniji izašla 19. septembra 2000. godine.

Razvojni proces proizvodnog programa firme je išao u pravcu, najpre palete mineralne vode bogate mineralnim solima i to gazirane mineralne vode, kao i negazirane mineralne vode u PET ambalaži zapremine 0.5, 1.0, 1.5 i 2.0 litra.

Foto: Pčinjski 017 – PORTAL 

Paralelno sa programom mineralnih voda razvijan je i program gaziranih osvežavajućih bezalkoholnih napitaka sa ukusom cole i oranža, kasnije limuna, gazoze, manga i cokte.

U delu palete proizvoda negazirane mineralne vode, Bivoda ima proizvodnu liniju za punjenje balona, u početku zapremine 5 litara, a od 2008. godine većeg pakovanja od 6 litara.

Bivoda Bujanovac

Razvojni put proizvodnih kapaciteta je je išao dalje uzlaznom linijom u smeru osvajanja tehnologije proizvodnje negaziranih pića i investicije u opremu pasterizatora, tako da je nastavljeno širenje asortimana programom negaziranih bezalkoholnih pića sa ukusom kajsije, breskve, borovnice, jabuke i narandže.

Rastući trend obima proizvodnje povećavao se iz godine u godinu, od prve početne proizvodnje 4 miliona litara i 11.8 miliona litara u 2003. godini do 21 milion litara koliko će biti proizvedeno u ovoj godini.

Foto: Pčinjski 017 – PORTAL 

U 2016. godini realizovan je projekat nove bušotine – bunara čime je povećan kapacitet izvorišta.

Poslovni ciljevi Privrednog društva Bivoda DOO su veća i racionalnija proizvodnja, projektovani plasman proizvoda i ostvarivanje ukupnog prihoda za podmirenje zarada kao i zakonskih obaveza.

Uslovi rada i zadovoljstvo zaposlenih takođe je važna performansa procesa o kojoj Bivoda vodi računa i koja se stalno unapređuje.

Na budućnost gledaju kroz strateške planove na širenju tržišta za svoje proizvode kako na nacionalnom prostoru, tako i na ino tržištu. Glavni cilj je osvajanje novih tržišta kroz prizmu širenja novih proizvodnih kapaciteta i investicija u nove proizvodne linije.

Piše: Nenad Tasić

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *