Zašto logo marke na odeći uvek stoji na levoj strani?

Logo brenda je od običnog obeležja prerastao u statusni simbol, čime je izmenjena njegova prvobitna uloga. Međutim, ono što se do dana današnjeg nije promenilo u vezi sa njim jeste njegova pozicija na odevnom komadu. Jeste li se ikada zapitali zašto se logo na odeći nalazi gotovo uvek na levoj strani? Pročitajte i otkrijte!



Kako kažu marketinški stručnjaci, logo brenda ili marke je upravo na tom mestu najupečatljiviji. Studije su pokazale da prilikom rukovanja ljudi prvo obrate pažnju na levu stranu osobe sa kojom se pozdravljaju, jer desna ruka pokriva desni deo grudi.

Vojni ordeni i značke su se u prošlosti nosili takođe na levoj strani, ali je to bilo iz drugačijeg razloga, odnosno imalo je veze sa stranom na kojoj se srce nalazi.

Kod onlajn portala nije ništa drugačije. Logo većine portala se takođe nalazi u gornjem levom uglu, a jedan od razloga je taj što se piše i čita s leva na desno, piše tuzlanski.ba.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *