Hrana koja je dostupna, zdrava, nema mnogo kalorija, i može se jesti bilo kada

Čovek ne može da zamisli svoj život bez hrane. Kao što postoje različiti ljudi tako postoji i različita hrana. Imamo ljude koji jedu više od drugih, imamo one koji spavaju više od drugih, imamo one koji rade više od drugih, itd. U današnjem vremenu dosta ljudi vodi računa o svom izgledu, o tome šta će pojesti i popiti, u kojem vremenskom periodu će to biti, čime će se baviti u toku dana.

Ti ljudi sigurno znaju da postoji i hrana koja je odgovarajuća za njihov način života. Postoji hrana koja je jeftina, ukusna a pritom i ne goji.

Ovoga puta navešćemo nekoliko primera, za one koji već znaju da se podsete a za one koji nisu znali – da sada ne mogu reći da ne znaju.

Počećemo sa povrćem: KELJ ima malo kalorija ali zato je bogat jodom, GRAŠAK sadrži vlakna i proteine a nema mnogo kalorija. CELER je jedna od najzdravijih biljaka na svetu, prepun je vitaminima (Vitamin K), sa ogromnim procentom vode u sebi. ZELENA SALATA obiluje vitaminima A i C, folnom kiselinom i gvožđem. KRASTAVAC ima dosta vode ali ga jedite obavezno sa korom jer se većina zdravih sastojaka nalaze u njoj. BROKULI ima malo neobičan miris ali se treba jesti što češće zbog vitamina A, C, E, i K, kojima obiluje. PARADAJZ je veoma zdrav i treba se stalno jesti jer u sebi sadrži vitamine A, C, B2, folnu kiselinu, kalijum i hrom. KOKICE, ali po mogućstvu bez soli.

Voće: BOROVNICA je bogata antioksidansima i važna je krv. MALINA i KUPINA takođe obiluju antioksidansima i vitaminom C. JAGODA je puna kalijuma. Od tzv. Južnog voća tu su BANANE i POMORANDŽE, kao i GREJPFRUT, koje je prepuno vitamina C i drugih korisnih elemenata.

Ovde je obuhvaćen samo mali deo zdrave hrane koju trebamo konzumirati, ali ono zajedničko kod navedenog voća i povrća je da se mogu jesti i u većim količinama bez straha od toga da će uticati na vašu vitku liniju.

RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Twitter
Instagram

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *