Измене у настави у школама у више локалних самоуправа


Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Vlade Republike Srbije saopštilo je danas da će se, na osnovu odluke Tima za praćenje i koordinisanje primene preventivnih mera u radu škola, drugi model organizacijИзмене у настави у школама у више локалних самоуправаe nastave promenjivati od 27. septembra u 7. i 8. razredu osnovnih škola na teritoriji Ivanjice, Lajkovca, Valjeva i Kragujevca.

U saopštenju se podseća na to da drugi model nastave podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu, a odeljenja su podeljena u grupe.

Ovaj model nastave primenjivaće se od 27. septembra i u srednjim školama na teritoriji 18 lokalnih samouprava i to Beograda, Valjeva, Vranja, Leskovca, Lajkovca, Lebana, Prokuplja, Uba, Čačka, Bajine Bašte, Velike Plane, Vladičinog Hana, LJiga, Kragujevca, Sjenice, Šapca, Niša i Sremske Mitrovice, stoji na sajtu Vlade Republike Srbije.

Treći model nastave (onlajn) primenjivaće se od 27. septembra u srednjim školama na teritoriji tri lokalne samouprave– Ivanjice, Novog Pazara i Užica.

Pre donošenja odluke, za svaku lokalnu samoupravu razmatrani su opšta epidemiološka situacija, podaci iz nadzora o obolevanju od COVID-19 kod učenika i nastavnika, kao i podaci o utvrđenim klasterima obolelih, odnosno broju odeljenja koja su prešla na treći model nastave usled obolevanja učenika.

U svim ostalim osnovnim i srednjim školama u Srbiji primenjuje se prvi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada koji podrazumeva neposrednu nastavu u školama.

Imajući u vidu specifičnost organizacije obrazovno-vaspitnog rada u školama za učenike sa smetnjama u razvoju i invaliditetom, Tim za škole doneo je odluku da se, ukoliko se u odeljenju kod dva učenika potvrdi infekcija SARS-CoV-2, predlaže prelazak na nastavu na daljinu u trajanju od 10 kalendarskih dana, uz prethodne obavezne konsultacije sa roditeljima učenika tog odeljenja.

Ukoliko su u pojedinim školama školska uprava, kao i stručni organi, uz konsultacije sa Savetom roditelja i institutima/zavodima za javno zdravlje, procenili da epidemiološka situacija dozvoljava nastavak neposrednog obrazovno-vaspitnog rada, te škole mogu, uz pojačanu primenu svih epidemioloških mera, organizovati neposredni rad kao najbolje rešenje za učenike.

RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Twitter
Instagram

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *