Nekoliko načina da selidbu završite u najkraćem roku

Svima je poznata fraza da je vreme novac i često ga je malo i nedovoljno. Životni događaj prelaska u novi dom, promena stana ili preseljenje firme mogu postaviti velika očekivanja ispred vas pa je potrebno posvetiti im se detaljno i postupno. Organizacija je ključna , međutim neretko je nedostatak vremena krivac za  nervozu i stres koju selidba nosi sa sobom. 

Kada je vreme slabija strana, obično se traži dodatna pomoć. Nije dovoljno da sami spakujete i organizujete čitav prostor pa je često potreban dobar tim koji će pomoći pri uspešnoj realizaciji  selidbe. Selidba ne treba da bude zastrašujuće iskustvo i dovoljno je da napravite mali plan da biste sve završili na vreme i bez neželjenih situacija. Pred vama su saveti kako da u najkraćem roku uspete da preselite vaš stan ili kancelariju. 

Uzmite stvari u svoje ruke 

Vreme je za iseljenje, pa odakle početi? Pre svega, potrebno je odrediti šta sve treba spakovati, kako raspodeliti stvari, na koji način ih klasifikovati i kako ponovo raspakovati. Ako sami organizujete selidbu u novi stan, odvojite vreme i zapišite šta sve imate od vaših vrednosti, napravite grupe po kojima ćete pakovati kutije ili vreće. Bilo koja vrsta grupisanja koja će vama biti logična i govoriti vam kako da spakujete i raspakujte vaše stvari biće korisna i učiniće selidbu lakšom. Potrudite se da kutije budu složene u transportu po prostorijama, pa kada stignete u nov stan znaćete odmah gde vam se šta nalazi. 

Ne zaboravite da unesete malo pozitivne energije jer svako preseljenje može izazvati tugu zbog odvajanja od dotadašnjeg životnog prostora. Muzika koju volite može vam pomoći, a kutak u novom prostoru koji će ličiti na stari ambijent učiniće prelazak u novi dom podnošljivijim. 

Istražite ponudu agencija za selidbe 

Sve je više ljudi koji sve svoje obaveze prosleđuju stručnom kadru čiji je posao organizacija. Organizatori u mnogim branšama završavaju sve u dobro uigranom timu, a vi ste tu samo da živite poslednju verziju usluge ili proizvoda. Tako se danas rođendani, krštenja, svadbe, punoletstva organizuju od strane trećeg lica, pa zašto onda ne biste angažovali ageciju za vašu selidbu? 

Organizacija selidbe ne podrazumeva samo prevoz stvari, već je potrebno uzeti u obzir gomilu faktora. Usluga obuhvata procenu tereta i ponudu preseljenje od vrata do vrata. Sve ovo pruža drugačiju vrstu komocije i benefita kada su selidbe u pitanju. Izborom agencijskog planiranja, nećete imati brigu oko pakovanja, raspoređivanja, organizacije prevoza i nećete izgubiti dragoceno vreme. 

Potražite pomoć prijatelja 

Ako niste osoba koja će moći sama da organizuje selidbu, prava stvar za vas je da napravite ekipu. Vaši prijatelji će sa entuzijazmom biti tu za vas i pomoći vam. Oni vam mogu smanjiti posao sa pakovanjem, učiniti pauzu od selidbe zabavnijom i biti najbolje društvo za kafu između raspoređivanja stvari. 

Ovo će vam višestruko uštedeti vreme, stvari će biti pripremljene i prenete brže nego što biste vi to sami mogli da izvedete. Još jedna stvar, ovo će vam uštedeti novac jer prijatelji nikada ne bi tražili dnevnicu za vaše preseljenje. Mana ovakvih selidbi  može biti nedostatak opreme i manjak bezbednosti, kako za vas, tako i za vaše stvari. 

Profesionalci koji se bave selidbama poseduju opremu koja je neophodna za učvršćivanje težih stvari, nose odgovarajuću odeću koja odgovara ovom tipu fizičkog posla i postoji znatno manji rizik da bilo šta bude polomljeno. Pa čak i ako dođe do nekog oštećenja, imaćete nadoknadu, dok sa druge strane ako vi sami nešto uništite, to vam niko neće kompenzovati. 

Organizacija – kombinacija 

Možete i podeliti obaveze. Verujemo da biste vaše drage stvari i predmete najviše voleli lično da prenesete. Međutim, izvesno je da ih vi možete spakovati, a ostatak posla prepustiti profesionalcima. Na ovaj način ćete delimično sami obaviti pakovanje stvari, ali ćete teži deo selidbe ostaviti drugima da to urade za vas. 

Nameštaj i teške stvari iz vašeg doma mogu biti posao za agencije pa ih oni mogu zaštiti i na najsigurniji način premestiti na novu adresu. Ono što je vaše jeste da dragocenosti, sitnice koje mnogo znače i sve one predmete koji stoje u fiokama, sami rasporedite u kutije ili torbe za odlaganje i selidbu. 

Ovako ćete poštedeti sebe razmišljanja, fizičkog napora i organizovanja svojih stvari, a opet one najvažnije i najvrednije za vas ipak će proći kroz vaše ruke. Ovaj način privlačan je onima koji su “zlatna sredina” i koji prave kompromise sami sa sobom. Međutim, s obzirom da mnoge firme rade selidbe za Beograd, Niš i druge gradove, postarajte se da ponuda bude u skladu sa vašim kriterijumima. 

Pripremite se da ne može uvek sve ići po planu

Kada imate cilj da nešto što brže završite, ponekad neće sve biti onako kako ste zamislili. Ako je ideja da se što pre iselite, izbor agencije, najboljih prijatelja ili kombinacija svega sigurno će vam pomoći da se iselite ranije. 

Međutim, kod brze selidbe nema postupne i detaljne pripreme pa se raspakivanje i posao koji sledi nakon selidbe može i te kako odužiti. Ono što detaljno planiranje pruža jeste i najsitnije promišljeno pakovanje svake stvari koja treba da dobije svoj novi kutak i mesto u ormanu. To podrazumeva specifično obeležavanje svake grupe stvari, stikerima i markerima. Bez ovoga, raspakivanje ide malo teže, odnosno potrebno vam je malo više vremena da svemu pronađete mesto. Ali, ne očajavajte!  

Izaberite način kako ćete brže iseliti sve pa polako pristupite raspakivanju. Ne morate uvek žuriti, nego pozovite vaše prijatelje na večeru, popijte omiljenu kafu jer najveći posao je za vama, selidba je gotova. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *